tisdag, augusti 30, 2011

Vilken otrolig helg jag har haft mina vänner! Bröllopet mellan mina vänner i lördags var helt fantastiskt! Jag kommer självklart att berätta i detalj hur dagen var o lägga upp massvis med bilder. Lycka!


Idag gjorde jag ett efterlängtat besök hos min frisör Sara på Salong MODA här i Karlstad. Det är så skönt att för omväxlings skull få bli ompysslad själv i ett par timmar, iställt för det omvända. Så det är verkligen en stund som jag värdesätter högt! Och som alltid går man därifrån med otroligt vackra hollywood-lockar.


Nästa gång tror jag att jag ska satsa på några kopparfärgade slingor, känns lite höstigt.
Eller va tror ni?
Efter besöket hos Sara så mötte jag upp min fina mamma för lite kvalitetstid o en mysig fika på Carli Choklad.


Min fina mamma!


Nu ska jag ta en varm dusch o sen hoppa i säng. Sov gott alla söta läsare!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar