fredag, augusti 26, 2011

Igår kväll var vi då ikyrkan för att gå igenom exkat hur det kommer att gå till på lördag. Och jag tror att nervositeten hann ikapp vårt brudpar. Det känns att det är nära nu! Bara ett dygn kvar!
Och ikväll ska vi ut o äta middag o försöka slappna av under ett par timmar innan allt drar igång.

Sen tänkte jag bjuda på ett supergott o snabbt middagstips som några vänner till mig bjöd mig på för ett par år sedan. Testa!

Detta är allt du behöver + en burk crème fraiche

När korver fått färg lägger du i en liten burk crème fraiche o en stor msk pesto.
Låt koka ihop o lägg i delade körsbärstomater en minut innan det är klart,
och ruccolan allra sist. Servera med färsk pasta. Gott!

Sen hade jag även lite pysselkväll här igår. Vad tror ni döljer sig i dessa paket?

Lyx! Jag vill också ha.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar