lördag, augusti 13, 2011

Det bblev myskväll med tjejerna igår istället. Och jag kan lova att vi slog till på allvar..pizza, chips o dipp, godis, cola o sen vin på det. Vem sa nått om beach 2012? Vi ville absolut inte se någon skräckfilm, och vad blev det? Jo, skäckfilm! Och när det är som mest läskigt så trycker man nävar o åter nävar med chips bara för att det på nått sätt känns bättre?! Jag kan ju säga att vi var rätt så illamående alla tre efteråt när vi kom på vilka mängder vi ätit!
Efter filmen spårade det (eller Linda?) ur ordentligt, med samtalsämnen som "är jorden verkligen rund?".
Då kändes det som att det var dags att dra sig hemmåt.
Men tack för en supermysig kväll tjejer!!

Nej, det gick ingen nöd på oss!

Kl 15 ska jag iväg till GRYM och sminka min chef som gifter sig idag.
Men nu ska jag klunka mitt kaffe o sen iväg till KMTI o träna nån timme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar