onsdag, augusti 17, 2011

Jag har inte ett dugg ångest för att jag har börjat jobba igen! Jag tror på att man ska ta vara på dagen o ha kul längs vägen. Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så har jag en massa roligheter att se fram emot under hösten, så jag tror att den kommer gå hur fort som helst!
Och ett annat tips som jag har snappat upp från olika håll: Planera in någonting roligt på torsdagskvällen, då har man något att se fram emot o sen är det bara fredagen kvar innan helgen är här! Det tycker jag låter som en superplan!

Igår efter jobbet så träffade jag min fina kusin Frida för en glass på stan. Man får passa på att sitta ute nu de dagar det fortfarande är fint!
Sen ringde kära moster och frågade om jag inte ville följa med hem o äta hos dom! Vem tackar nej till det? Vi åt kräftor o egengjorda piroger med räkfyllning och Fridas gifflar till efterrätt!
Sen hjälpte jag Frida att få ihop ett mejl som sedan skickades iväg till USA, spännande!
En riktigt mysig kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar