måndag, augusti 15, 2011

Måndagar = ledigt för mig! Så himla skönt att slippa denna söndagsångesten plus att man hinner göra sånt som man annars inte hinner med när man slutar kl 18 resterande dagar!
Så idag fick jag äntligen chansen att träffa C. Vi har inte setts sen dagen innan jag åkte till Denver, och det är tok för länge sedan. Vi har alltid varit experter på skvaller, spelar ingen roll om vi setts flera dagar i rad..vi har alltid något nytt att komma med!
Vi hann med en lunch på Lilla Saluhallen (de har stans godaste ceasarsallad!) och en kaffe på Wayne´s (Karlstads bästa spaningsställe). Vi planerade även en massa roligheter i höst, med allt ifrån fotbollslandskamp till utomlandsresor. Jag känner att den här hösten kommer bli den bästa hösten någonsin!

Efter turen på stan åkte jag o tränade med mamma på KMTI, hon fick även tvätta o plåstra om mitt stackars knä efter vurpan jag gjorde i lördags som resulterade i ett uppslaget knä. Efter en sömnlös natt o plåster efter plåster som varas igenom så fick det vara nog. Vi testade även på kaffemaskinen på gymmet efteråt, o kaffet var faktiskt riktigt gott!

Nu står lasagnen i ugnen  och jag måste säga att det doftar riktigt gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar