onsdag, augusti 24, 2011

Idag kan jag säga att träningsvärken är ett faktum! Jag körde ju ett core och ett spinning pass häromdagen, och det var länge sedan (jag minns faktiskt inte när?) som jag hade träningsvärk i magen.

Den här veckan hinns det inte med så mycket träning, nej ingen alls faktiskt, förutom i måndags. På lördag vankas det ju storbröllop och det är mycket som ska fixas inför det, när min barnsdomsvän Lovisa gifter sig med sin Johan. 
Igår kväll träffade jag andra tärnan tillika lillasystern Josefin, ikväll blir det lite fix med bordplaceringskorten och imorgon torsdag är det genomgång i kyrkan!

Karlstad i gårdagens solnedgång

Ibland är faktiskt Karlstad riktigt vackert!



Sen måste jag skicka en stooooooooooooor grattiskram nedåt i landet, till denna underbara varelse som fyller 23 år idag! Grattis gumman o hoppas vi ses i Götet snart!

Grattis Sannis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar