onsdag, augusti 31, 2011

Då så, då ska jag bjuda er på en en sjö av bilder från denna vackra o lyckliga dag då Lovisa o Johan blev man o hustru. Det var en helt fantastisk dag, vackert brudpar, tjusig middag o ett riktigt drag på festen efteråt. Jag lyckades t.o.m. hålla ett tal till brudparet, jag som hatar att prata inför folk, och det var över hundra personer på festen. Men jag gjorde det för Lovisa, min underbara barndomsvän som var den vackraste bruden någonsin denna dag! Så njut av dessa bilder


Vackraste klänningen nånsin!





Jag hade äran att vara brudtärna denna stora dag!



Vackert brudpar går geneom sabelgången- mäktigt!


Pustar ut i limon efter vigseln

Och skumpa såklart

Jag med brudparet



Jag med vår frisör för dagen- gulliga Carro

Stolt far!

Rickard håller tal


Min bordsherre Henke

Brudgummens kompisgäng

Jag o Rickard

Eva o Lovisa






Fina Dessi

Så avslutar jag med en bild på syskonskaran- Josefin, Lovisa o Jacob.
(Josefin o jag var brudtärnor o bar likadana söta, ljusrosa klänningar.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar