fredag, januari 20, 2012

Vilken härlig fredag det har varit! Lite för kallt utomhus för min smak men inne på salongen har vi haft en riktig mysig fredag med både frukost o fika! Tog helg redan kl 16 idag så jag åkte direkt till gymmet o körde torsdagens styrkepass. Hade myskväll med lillebror igår så hoppade träningen.
Nu ska jag göra dagens sista kraftansträgning o slänga ihop kvällens middag, kycklig o rotfrukter.

Imorgon ska jag försöka överleva 45 minuter på löpbandet, börjar dagen med det så jag jag njuta av helgen efteråt. Lär nog behövas en liten löptur, för kl 14 ska jag o mamma ha lite myslördag o gå till Hotel Savoy för deras afternoon tea, o sånt där med kakor är jag svag för!

På kvällen planeras det vinkväll här hemma med goa Louise o hennes vän, och vem vet, en liten utgång på det kanske?

Min vackra mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar