onsdag, januari 04, 2012

Måste börja med att säga grattis till Småkronorna och Erik som inatt tog sig till final i JVM där de kommer få möta Ryssland natten till fredag! Vi håller alla tummar vi har här hemma!
Jag håller även mina tummar idag för morfar som går en tuff dag till mötes!

Jag känner att jag inte har någon koll på dagarna (det är onsdag idag va?), men det brukar väl vara så efter ett par dagars ledighet.
Nu ska jag hoppa i kläderna o åka till jobbet. Regnar eller snöar det ute idag? Kan inte riktigt se det genom rutan!
Ikväll går jag på träningen igen. Dessvärre var mitt favoritpass fullbokat en timme efter att de släpt platserna (och alla andra pass också iof) så jag får köra gym idag med. Det märks att hela Karlstad har som nyårslöfte att börja träna. I mars brukar det trappa av så då kanske man kan hoppas på att få plats på passen igen!



Tips på en god och lättlagad middag: Ugnsbakad lax med fetaostcrémestäcke och en fräsch sallad på blandsallad, körsbärstomater, avocado och nyttiga blåbär!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar