söndag, januari 22, 2012





Då var även denna helgen över. Men vilken bra helg det har varit! Efter att ha klarat av i alla fall 30 minuter på löpbandet så åkte jag ner till stan o mötte upp mamma. Vi hade bokat bord på Hotel Savoy för deras afternoon tea. Det är verkligen något att testa på för er som bor i Karlstad. Jag kan inte fatta att jag inte har testat på det tidigare! Jag brukar alltid klaga på att det inte finns något mysigt café i K-d, bara en massa moderna omysiga ställen. Men detta föll precis i min smak. Mysigt, charmigt och litet nog för att inte bli skrikigt där inne. Och bufféen sen.. snittar och scones med dess tillbehör, pajer o tårtor och en herrans massa olika tesorter i himmelska smaker! Lätt värt de 150 kronorna! Vi avslutade även med en glas mousserande som satte guldkant på eftermiddan!






Sen hade vi ju gårdagskvällen med, då vi hade en riktig tjejkväll här hemma! Vi drack vin, åt kex o ost, pratade om allt man kan tänka sig o avslutade kvällen på Harry´s dansgolv! En fantastisk fin helg helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar