torsdag, januari 19, 2012

God morgon vacker!

Redan torsdag hörrni! Visst att helgerna går otroligt fort, men veckodagarna springer faktiskt iväg de med.

Den här veckan har jag haft konstant träningsvärk i hela kroppen, men jag gillar det!
Som jag nämnde igår så hämtade jag ut mitt personliga träningsschema i tisdags, så mina träningsveckor kommer se ut såhär den första månaden:

MÅNDAG:   Löpning 45 min

TISDAG:   Styrkepass 1

ONSDAG:   Löpning 45 min

TORSDAG: Styrkepass 2

FREDAG:   Löpning 45 min

Så om någon vill träffa mig så hittar ni mig troligast på gymmet hädanefter...

Ikväll kommer lillebror Andreas och ev. hans flickvän Bella förbi. Tänkte bjuda på tacos o sen tänkte vi se någon bra film.
Är det någon som kan rekomendera nån bra rulle??
Myskväll på G ikväll alltså!


Jag o mina bröder på Andreas student i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar