söndag, januari 29, 2012



Så var även denna helgen över, men det bästa av allt är att jag har ytterliggare en dag att vila upp mig på. Det behövs efter en dag som denna!

Igår hade jag o Linda en riktigt bra dag på jobbet, och när vi låste dörrarna kl 15 så vart det raka vägen hem för fix o make. Sen styrde vi vidare till fröken C där kvällen fortsatte. Slutdestinationen (ok, sista stoppet en utekväll är ju självfallet BK) för kvällen blev Blue Moon Bar  som för övrigt körde en av sina fem sista kvällar någonsin. En epok kommer gå i graven, o vart Karlstads ungdomar nu kommer att få dansa av sig är för mig en fråga?! Stan kryllar av barer, men att stänga det enda dansstället för att släppa in en konstnär? Hur tänkte de där?

Kl 10.00 sharp imorse plingade min far på dörren. Vi skulle åka upp o kika på farmors nya hus o passade också på att köra 7 km på längdskidor. Tjejvasan kommer gå som en vals nästa år! (?)



2 kommentarer:

  1. Hej Linnea! Undrar var du gjort dina lös-fransar? Är du nöjd med dem? vad kostade de och hur länge håller de? kan man ha mascara över? Många frågor nu :P / Mika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Mika!
      Mina fransar har jag gjort på min salong Eleganzee här i Karlstad. Har haft dom i snart ett år nu o kommer aldrig kunna sluta, brukar kalla dom ett bra (?) beroende! Det tar ungefär 2 timmar att sätta dit som första gången eftersom att vi sätter dom en o en på alla dina fransar o kostar 1295 kr. För att de ska hålla sig fina så bör du komma tillbaka efter 2-3 veckor för påfyllning o kostar då mellan 450-525 kr. Mascara är nemas problemas, själv tycker jag inte att jag behöver ha det till vardags men till fest är det ju alltid kul med lite extra glamour ;)

      Hoppas du fick svar på dina frågor, annars finns vi på 054- 21 21 23 eller eleganzee.se!
      Kram o ha en bra dag!

      Radera