måndag, januari 30, 2012

Go förmiddag goingar!

Det här vädret kräver en promenad! Det är strålande fint väder o lite D-vitamin hade inte suttit fel.

Jag får ofta kommentarer om mina ögonfransar, och för er som inte vet så har jag ögonfransförlängning sedan ett år tillbaka. Jag brukar kalla det ett "bra" beroende (om det finns nått sånt?) för jag kommer nog aldrig kunna sluta med det. Till vardags slipper jag stå o kleta med mascaran för fransarna i sig ger mer effekt än vad någon mascara skulle kunna ge. Till fest dock brukar jag svepa över ett drag för max volym och glamoursvep!
Tänkte att vi skulle kicka igång veckan med att jag ger er, mina underbara läsare, 15 % på första besöket hos oss på Salong Eleganzee här i Karlstad.
Intressant? Skicka en kommentar med eran mailadress så skickar jag en kod till er!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar