lördag, januari 14, 2012

Bild tagen när jag gick till jobbet imorse- ibland är Karlstad riktigt vackert!

Kvällen igår var svårslagen! Jag o snuttisarna på jobbet hade en riktig ordentlig myskväll. Vi började med middag på en av Karlstad bästa restauranger enligt mig, FROST. Sen for vi vidare hem till Linda o fortstatte kvällen med filmen Trespass med Nicolas Cage och Nicole Kidman o en herrans massa godis!

Idag har jag o Lindis haft lugna gatan på jobbet, så vad passar då bättre än lite personalvård? Så nu har jag äntligen fått lite påfyllning av fransar! För er som inte vet så har jag sen en tid tillbaka kört på ögonfransförlängning, o sen den dagen är jag fast! Men jag ser det som ett "bra" beroende, om det finns nått sånt?

My lovely lashes! What do you think?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar