torsdag, november 08, 2012

Sitter o tittar på Twilight-Eclipse på tv. De är så väldans bra!
Den här veckan har jag kört igång med mitt nya träningsprogram med, tränat fyra av fem pass nu så det känns i kroppen vill jag lova.

Imorgon är det dags att ta farväl av världens bästa morfar som har blivit en fin liten ängel i himmelen. Jag kommer att sakna dig varje dag resten av mitt liv!

Har haft mycket att stå i i veckan så därför har uppdateringen kanske inte varit sen bästa. Men även om det är några dagar sent så kommer jag bjuda på några bilder från förra helgens partaj, fina Emma fyllde ju 30 o ställde till med dunderkalas med tema Studio 54. Galet kul!










 
 

Sen får vi inte glömma en annan Bella (inte Bella Swan) utan världens bästa Bella som också fyllde år! Så på söndagen var det tårtkalas för henne ute på Hammarö!





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar