onsdag, november 21, 2012

Säger precis som Emma gör på sin blogg: idag är en sån där dag som man inte riktigt har vaknat till på. En sån dag som det första man tänker när man vaknar är: åh va jag längtar tills jag får gå o lägga mig ikväll. Nu blev det ju en väldigt bra dag ändå som tur är!



Fick naglarna såhär fint fixade av snälla Ann på jobbet. Jag hade kanske önskat att ta svängarna lite mer, men eftersom man har jobbet man har så får man nöja sig fransk förstärkning, liiite glitter fick jag i alla fall så dom blev frostigt fina!
Innan träningen svängde jag förbi Linda-Maris jobb på VF för en kopp kaffe och sen blev jag spontant hembjuden till min bästa C-G på soppmiddag. Som för övrigt var extra extra kryddad med chilifrukt. Jag älskar stark mat men kan säga att det krävdes X antal glas mjölk till denna skaldjurssoppa. Men den var verkligen hur god som helst vännen!
Ett samtal från Göteborgsbästisen Emma satte punkt för en i slutändan riktigt bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar