torsdag, november 01, 2012

Äckligt höstvädervi har! Första delen av hösten kan jag ändå tycka rätt mycke om med alla underbara färger som poppar upp.. men nu!! När det är såhär vill man bara fara till varmare breddgrader, skämma bort sig på nått mysigt spa eller att skidsäsongen ska kicka igång.

På tal om skidsäsong så kommer det bli ett o annat träningsläger för mig i Sälen den här vintern, i slutet at februari väntar ju halvvasan för mig. Så idag var jag på KMTI o körde ett pass med min tränare Jonas. Fick med mig många bra övningar framför allt för att stärka upp bålen. Två sådana pass i veckan, några löp-och intervallpass och sen en herrans massa mil i skidspåret så ska väl även detta kunna gå vägen.

Nu: Film med Emelie!

Bild från sista utgången med barbent! Sommar med höstiga färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar