måndag, november 12, 2012

Risk för ett väldigt deppigt inlägg här, men det har varit en hemsk helg. I fredags tog vi farväl av älskade morfar i Hagfors kyrka. Känslorna svämmade över och efteråt var jag helt tom på tårar. Trots allt var det en fin stund vi hade tillsammans i kyrkan, och morfar log nog ner från himmelen, eller jag vill iaf tro det då solens strålar sken in på oss. Så det kändes verkligen som att han var närvarande!
Fredag var en jobbig dag för mig ¨på alla sätt o vis, men på något sätt får man försöka hämta kraft!

"Du somnade stilla när resan var slut. Från allt som dig plågat du nu vilar ut"


Givetvis så innehöll helgen flera ljuspunkter med. Fick kvalitetstid med bröderna, igår var jag o några kompisar o såg Ladies Night (Uggla ägde!) på LLA och idag fick jag krama om min fina vän Therese igen som jag inte träffat på två år! Så även om det har varit en riktig depphelg är jag så glad över att jag har sånna vackra människor omkring mig som lyser upp min tillvaro!







Mina hjärtan <3


 
 
 
 
 




1 kommentar: