måndag, november 26, 2012

Återigen, dålig uppdatering från min sida..men sen i torsdags har det hänt så sjukt mycket så har inte haft ro att sätta mig ner o skriva. Det är svårt att få fram i ord, men allt känns riktigt bra helt enkelt!

Min helg smygbörjade väl egentligen i torsdags med finmiddag på via Appia. Har aldrig käkat där förut, o maten och sällskapet kunde inte bli bättre. I fredags började jag småfixa lite inför min middagsbjudning på lördagen och sen fick det bli lugn filmkväll för min del.
I lördags var det full rulle vid spisen i stort sett hela dagen, och givetvis blev tidsoptimisten skitstressad mot slutet.
Trerätters stod på menyn- avokado med svamp i vinigrett toppat med bacon till förrätt, fläkfilé och potatisbakelse med rödvinssås och sparris till huvudrätt, och sen vit chokladpannacotta med hallonsås till efterrätt.
Vid sju-tiden rullade de bästa damerna in och vi hade en underbar kväll tillsammans. Vad vore jag utan er? Ni är bäst helt enkelt!

 
 
Kärlek till er!
 
 
Lekstuga
 
 
 
 
Fina blommor från fina vänner
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar