måndag, november 19, 2012

Oj va perfekt det är o va ledig samtidigt som C-G! Så skönt att ha måndagar ledigt så man kan strosa omkring på stan utan att bli nersprugna av halva stan. Vi tog en långlunch på Melker´s så jag fick höra om allt mysig hon hittat på i Stockholm i helgen. Hon o hennes Lars firade 4 år tillsammans och lyxade till det med en helg i storstan. Så härligt att se att man fortfarande kan va så nykär efter flera år tillsammans. De är verkligen perfekta det paret!
Och söta vännen hade köpt med present till mig, det värmde verkligen i hjärtat!

Nu ska jag pallra mig iväg till gymmet för veckans första träningspass innan en annan going kommer hit senare på en kvällfika!


Bästa vänner kan- rött te som är min favorit o finaste hjärtat! Kärlek <3

Vad jag älskar denna människan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar