söndag, december 11, 2011




Kass uppdatering här! Har haft en lugn o avslappnad helg, inte gjort speciellt mycket. Jobbade igår lördag o senare på kvällen åt vi på nyöppnade amerikanske kedjan Texas Longhorn. Eftersom det är amerikanskt så bjöds det på mycket mat, men dessvärre ingen sås!! För mig är såsen helig på tallriken, det är den som gör hela måltiden och efter mina många resor till USA så borde jag förstå att det ingen skulle bjudas på någon sås. Ett exempel tar jag från sommaren 2010 när jag o min vän Emma i ett desperat försök försökte få in någon slags sås/dipp till en annars torr måltid. När servitrisen kom utspringande med sitt sjätte alternativ som visade sig vara någon slags marinad, då gav vi upp. Amerikanerna är bra på mycket, men det här med sås verkar de helt enkelt inte förstå sig på?!

Idag blev det en sväng ut till Bergvik Köpcenter, där det blev en hel del i kassarna. Man kan visst köpa julklappar till sig själv!

New in från Vila, var länge sen jag ägde ett så underbart skönt plagg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar