torsdag, december 15, 2011

Godmorgon!

Det är riktigt grått o blåsigt utanför fönstret även idag! Tur att man har morgondagen att se fram emot. Jag ska nämligen spendera helgen nere i Göteborg med mina vackra damer! Ska bli så sjukt kul!! På schemat står shopping, utgång, julmarknad m.m och vi drar igång helgen med mat på Mañana imorgon kväll.

Igår träffade jag mamsen på stan en sväng för att peka ut vad jag önskar mig i julklapp. För första året på mycket länge så har jag rätt klart för mig vad jag vill ha. Men kanske dags för mig att sätta igång med julklappsköpen med, eller va tycker ni?
Efter stängningsdags åkte jag till gymet där jag stod som trettonde (!) reserv på kettleballs, men kom med som sista!! Ibland ska man ha den där turen med!

Tänkte visa er lite julbilder från salongen med..och önska er en bra dag, blås inte bort!

Disken med de fina blommorna jag fick av familjen o kusinerna

Julklappsbordet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar