onsdag, december 14, 2011


God morgon vackra ni!

Här ser ni mig i frisörsstolen igår! Min frisör Sara är heeeelt outstanding när det gäller färg o skulle aldrig i mitt liv byta bort henne. Igår färgade vi, förutom utväxten, några mörkare slingor i underhåret som blev riktigt snyggt. Hon kommer med nya idéer varje gång o jag litar på henne till fullo!

Efter jobbet åkte jag hem till familjen o bakade julgodis! Mysigt som bara den! Vi bakade dumlekakor, rullade mozartkulor och kokos/limebollar samt rocky road. Så oss ska det nog inte gå någon nöd på i jul!
På tal om julgodis så ska jag boka in mig på kettleballspasset ikväll!

2 kommentarer:

  1. Vart har du öppnat din salong? Jag är sugen på att komma! :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Va roligt att du vill komma :) Den ligger på södra kyrkogatan 6, så mitt emot studentlägenheterna där gamla polisen låg! Hoppas du hittar rätt!! Välkommen!

    SvaraRadera