tisdag, december 27, 2011





God fortsättning..

Hoppas julen har varit till belåtenhet för er alla där ute! Min har varit fantastiskt lugn o skön tillsammans med nära o kära. Julen är verkligen min favorithögtid, allt är så himla mysigt o man vill leva kvar i det så länge som möjligt! Jag älskar lukten av jul, och då speciellt doften av julgranen som jag o mina bröder har som tradition att klä tilsammans kvällen innan julafton. Många fina klappar fick jag med, bl.a. en berlock från Thomas Sabo, dukar från Lexington och Klässbols linneväveri, en box med alla säsonger av favoritserien The Hills och mycket annat bra. Det enda som saknades var lillebror Daniel som jobbar uppe i Sälen.






Så vad händer här näst då? Jo på torsdag åker vi upp till Sälen för att hälsa på lillebror, fira nyår och åka skidor såklart! Igår var jag, mamma o pappa ute på rean o letade längskidor till mig, men de jag fick med mig hem var det långt ifrån rea på. Men ska det vara så ska det vara! Jag har nämligen ett rätt så häftigt nyårlöfte på gång- jag ska detta året satsa på träning för att genomföra tjejklassikern! Vad säger ni nu då? Alla andra nyårslöften, släng er i väggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar