tisdag, december 20, 2011

Jag o min vackra vän Ida på söndagens brunch på Bitter
God morgon!

Hur har eran helg varit? För mig har förkylningen smygit sig på eftersom att Linnéa tyckte det var en himlans bra idé o klä sig i nylonstrumpor i en kallt Göteborg i lördags kväll.
Annat än det så var det en galet rolig men urflippad helg!
När jag anlände i fredags gick vi o åt tapas på mañana, skulle lätt kunna äta halft ihjäl mig på det stället.
I lördags jobbade Sanna ett par timmar så jag o Paulina tog en shoppingrunda på stan, åt världens största sallad o fikade. Kvällen var lyckad trots att Paulina chockade med en svimmningsanfall och att allt spårade ur kring 4-5 tiden...
Söndag fm mötte vi upp en av mina bästa vänner från Karlstad o spenderade ett par timmar vid Bitter´s brunchbuffé innan mitt tåg rullade hem mot Karlstad igen.
Tack för ännu en galen helg godingar!

Jag o min fina Sannis

Snygga Paulina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar