måndag, oktober 17, 2011


Idag har jag haft värsta unna-mig-dagen o skämt bort mig själv riktigt ordentligt!
Eftersom jag dag efter dag tar hand om alla andra med underbara behandlingar så är dessa dagar då jag får ta hand lite om mig själv guld värda! Jag startade dagen med att tillbringa några timmar i frisörstolen hos Sara Salong MODA. Tog topparna o färgade utväxten som vanligt, sen piffade vi till det med några höstiga slingor i underhåret i rostorange/brun. Übersnyggt blev det! Ska försöka få till en bild imorgon där man ser nyanserna lite bättre.
Efteråt gick jag vidare till världens bästa massör Marie Nail It, och blev knådad i över en timme. Ett riktigt skönt ont! Hon är väl vårt ett besök!

Hoppas ni har haft en lika underbar dag som jag!

Shampoo, inpackning, värmeskydd o serum från Lóreal

Thickening styling spray o finishing spray från Beverly Hills

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar