fredag, oktober 14, 2011

GRATTIS ÄLSKADE MAMMA!

Helg!!!


Idag är det ingen vanlig fredag, utan idag fyller min älskade fantastiska underbara mamma 50 ÅR!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS
Vi firade henne tidigt imorse med frukost på sängen, tårta, mina cupcakes, jordgubbar o så självklart lite skumpa! Vi hade köpt ett armband från Thomas Sabo med flera fina berlocker till, jag var asnöjd med det! Ibland är det faktiskt roligare att ge bort presenter än att få, om man verkligen får till det!

Imorgon beger vi oss ner till kusten att fira henne ordentligt, mamma o pappa åkte redan idag, men eftersom att livet styrs efter träningar så åker resten av oss ner imorgon bitti! Där väntar bl.a. en fyra rätters hummersupé, o jag som älskar allt som har med skaldjur att göra har sett fram emot detta i veckor!
Kanske t.o.m. ska unna sig en behandling själv för en gångs skull. Det tycker jag att jag är värd (punkt!).

Rätt fina för att vara mina livs första cupcakes va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar