måndag, september 05, 2011

Välkommen måndagmorgon!

Idag är det grått o trist ute, riktigt höstväder verkar det som! Vi fick ju uppleva lite av sensommaren igår, för antagligen sista gången, men vilket härligt väder det var! Jag stod o njöt i fönstret igår kväll, kände hur varma vindar svepte genom håret. Jag ville ta in det sista av sommaren!

Måndagar brukar ju vanligtvis vara min lediga dag, men i och med att jag var tvungen att vara ledig två lördagar i rad (möhippa och bröllop) så valde jag att jobba idag istället. Börjar däremot inte förens vid 12, så sovmorgon fick jag i alla fall!

Som hudterapeut har jag testat mycket! Just nu i mitt badrumsskåp hittar vi produkter ifrån md formulations.
Facial cleanser som rengöring, daily peel pads, serumet continous renewal, världens skönaste fuktspray-antioxidant spray, antioxidant lotion som fuktcréme, två masker-firming treatment o antioxidant treatment(fuktmask), sen använder jag VitAPlus night recovery som serum på kvällen och ögoncremen anioxidant eye creme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar