tisdag, september 13, 2011

Go Morron!

Jag har haft en helt fantastisk helg i Stockholm med härliga Dermarome-gänget. Träffade även min underbara lärare från Elisabethskolan vilket var riktigt roligt! Vi bodde på fina Clarion Hotel Sign i Stockholm där även konferensen gick av stapeln.

Helgen var fullspäckad med intressanta föreläsningar, workshops, intressanta människor o god (mycket!) mat.
På lördagen lyssnade vi bl.a. på grundaren av Decléor, influgen från Paris- Madame Solange, på myter o vetenskap av forskare i England, på chefsredaktören av tidningen Visage, och på en kvinna som jobbar med bare minerals i Englamd.
På kvällen vankades det tre-rätters middag och hemliga artister uppträdde för oss (Charlotte Perelli o Magnus Carlsson).

I söndags gick vi på våra valda workshops, för min del blev det md formulations där söta Emelie visade oss md´s nya egna massage, vi gick på skyltning och dekoration där vi fick tips o inspiration av tjejen som skyltar i NK´s fönster, och sist med inte minst Bare Minerals workshop där vi fick en guidning i half face-sminkning och smokey eyes av ingen mindre än trainern för hela Europa. Hon har bl.a. sminkat modeller för omslag till tidningen ELLE!!! Riktigt, riktigt häftigt!

Tack Dermarome för en lyckad helg!





Carro o Jag

Söta Emelie o Sanna



En av mina gamla lärare på skolan-ursnygga Maria vid middagen med Carro

Charlotte Perelli sjöng både Hero o Take Me To Your Heaven

Häng på hotellets uteplats




Dermarome

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar