måndag, september 19, 2011

Fick äntligen träffa min fina sannis igen!

Har saknat dig vackra vän!

Hemma igen efter en heeeeelt galen helg i älskade Göteborg o då framförallt på mysiga Särö. Fick äntligen träffa min underbara vän Susanna igen och även Paulina o Annika som var på besök från från Skåne. Efter en fredagkväll som jag helst glömmer (missade hållplatsen på Särö på sista bussen hem!) så taggade vi inför lördagens kräftskiva! Sannas barndomskompis Marc o hans söta Camilla stod för förberedelserna för festen med 60 pers! Höga förväntningar men jag tror inte att någon var besviken! Sjuk skiva där det höll på att sluta med att hela tältet exploderade, o självklart riktigt kul att träffa alla härliga Särö-människor igen! Vi hoppas på repris nästa år!

Marc o Camilla

Philip o Paulina

Snygga Sanna

Sånghäfte!

Jag o Sannis

Paulina o Backman

Jag o en asgullig tjej!

Annika, Sanna o Backmans söta syster Mimmi

Annika, Marc o Philip

Paulina

Jag o Per

Sannis o Per

Ja, skylten säger allt!

Dagen efter...

= Katastrof! Var det fest eller?

Tack för en sjukt rolig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar