fredag, september 02, 2011

Godmorgon Världen!


Sitter med en för mig ovanlig frukost- en nutrilett bar med peanuts o cranberry och en bärry yoghurt.'
Följer slaviskt uppdateringarna på tv inför kvällens fotbollsmatch, EM-kvalet mellan Ungern-Sverige! Jag vet faktiskt ingenting som är så spännande o nervigt som när Sveriges fotbollslandslag spelar någon viktig match! Ja, jag erkänner att jag är en fotbollsnörd. Och det bästa av allt, jag har ju min vän Camilla som är minst lika tokig som jag! Så när C tog sin examen i juni så fanns det ju inget mer passande än att ge henne biljetter till EM-kvalmatchen den 11:e oktober i Stockholm! Ibland lyckas jag faktiskt med mina presenter!

Heja Sverige!!!!!!!


Jag, pappa o lillebror Daniel under vår resa till Rom. Vi åkte då ner till Neapel
för att se på fotboll!

Vi får hoppas att denne Zlatan gör bra ifrån sig ikväll med!

Napoli-Inter

Daniel, Johanna o Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar