torsdag, juli 21, 2011

Yeah Im back in my favorite city numero uno- DENVER!

Landade sent tisdag kvall loka tid, efter 24 timmars resande. Roan, Jen o Bettina motte upp mig vid flygplatsen. Ruby ar pa summer camp o vi ska aka o overaska henne pa sondag da hon inte vet att jag ar har. Men nu ar jag ju antligen har!
Igar tog vi det mestadels lugnt, hangde vid poolen, hamtade upp Jen pa flygplatsen (smet fran polisen, kanske inte ar det basta draget har i USA) och kollade pa filmen 127 timmar. Jag sager bara  se  den!


Min cooling Roan

Idag tog vi en svang till min absoluta favoritpark har i Denver- Washington Park. I love it here!

Me at Wash Park

Bettina

2 kommentarer:

  1. Mamma o pappa hälsar - smitning från polisen?...

    SvaraRadera
  2. Asch, vi skulle hamta Jen pa flygplatsen o akta till departure dar man absolut inte far sta o vanta utan maste aka direkt. Vi stod i kanske en kvart tills en polis pa cykel kollade pa var registreringsskylt o sen pa sin klocka o kom sedan emot oss. Vi tryckte gasen i botten i akte darifran :P

    SvaraRadera