söndag, juli 24, 2011

Hade en galet rolig kvall igar!
Kvallen borjade med middag hemma med familjen Lester's vanner. Mannen i familjen ar fran svedala, vilket ar extra kul.
Efter middagen hoppade jag i partyklanningen o styrde downtown dar jag motte upp Bettina. Jag var bara tvungen att fa inleda partyhelgen pa Gin Mill. Man kan inte ha trakigt dar! Och det basta av allt- jag fick antligen traffa mina underbara vanner Jesse o Zach igen. It was more than great to see you again guys! Jag hade en sjukt rolig kvall!

Fina Bettina o jag pa Gin Mill

My wonderful friends!

Idag har det varit fruktansvart varmt, graderna kryper over 40-gradersstrecket! Jag o Bettina akte tidigt imorse ut till flygplatsen for att hamta upp Bettinas van Elin som kommer att vara har en vecka. Bakfyllesuget satte igang, sa vi akte till en bar pa Broadway o kaka brunch o drack mimosas!
Nu ar precis powernapen avklarad o vi ska borja ladda for kvallen. Dags for favvostalle nummer tva- Lodo's!

My home in Denver

Fyllemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar