fredag, juli 01, 2011

Första semesterdagen kunde ju inte ha börjat bättre! Klarade av träningen direkt på morgonen, sköt att ha det gjort! Sen rullade jag ner till stan för en go fika tillsammans med världens bästa C-G (som för övrigt också firar att semestern börjar idag). Hade inte hunnit fira hennes 25-årsdag innan, så hon fick en liten present med!

Bästa C-G

Och för att inte göra dagen sämre så möttes jag av budtjänst nu när jag kom hem med ett efterlängtat paket från inget mindre än VS. Deras underkläder/bikinis är underbara!


Två bikinis på kanterna o lite nya underkläder i mitten.
Och jag kan knappt vänta med att få använda den
supersnygga handduken på beachen i sommar!

Nu ska jag svira om och sen gå ner till Barbros Brygga nere i Hamnen och möta upp tjejerna. Vi har egentligen något att fira alla fyra av oss!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar