fredag, juli 01, 2011

SEMESTER!!!!!!
Det har varit strålande sol hela veckan, helt underbart väder. och vad händer min första semesterdag? Jo regn! Tur att det bara verkar hålla i sig någon dag fram över.

Igår kom familjen Sundberg hit på kvällsfika. Var riktigt trevligt! De hade även med sig min beställning från inredningspartyt för några veckor sedan. Åh vad fina grejer det var. Ska visa er i ett senare inlägg.

Jag började min första dag på semestern med färska jordgubbar till frukost. Och om någon timme ska jag o Lovisa köra ett pass på gymmet. I eftermiddag blir det en fika med C-G och ikväll blir det middag nere i hamnen med bästa arbetskamraterna! Tycker jag låter som en helt ok dag, fast det är lite regn i luften!

Jag bjöd på tårta sista dagen på jobbet innan semestern

Så det blev fika ute i det fina vädret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar