måndag, mars 11, 2013

Förra veckan var en tuff vecka inom familjen. Därav den usla uppdateringen. Efter vad som hände så medförde det en ständig oro och jag kunde inte tänka på annat! Den här veckan är bättre så nu är jag mer mig själv igen!

När jag verkligen behövde någonting annat att tänka på så hörde underbara Emma av sig och bjöd in mig till sin middagsbjudning i lördags tillsammans med goa tjejerna Jennie, Josse o Helena. Då hon kommer från Norrland och precis varit där o hälsat på så var det inte så konstigt att middags-temat för kvällen var just, Norrland! Helt underbara snittar i olika former till förrätt, soppa med hembakat bröd till varmrätt och choklad- och lingonpaj. Inte nog med att hon är en förträfflig värdinna, kvinnan kan laga mat också. Då melodifestivalen inte levererade så gick min 12:a till middagen helt klart!
Efter en toppenkväll hos Emma så gick vi till Jaguar o dansade till schlagerlåtar tills de stängde. Var länge sen som jag hade en så rolig utekväll! Så tack tjejer!














1 kommentar:

  1. Hahaha Alltså bilden i soffan måste helt klart vara efter whiskeyn ser ju heeeelt tappad ut hahaha. Tack för att du kom å förgyllde vår kväll med ditt sprudlande humör å din intensiva delaktighet i mello finalen <3 Pöss

    SvaraRadera