söndag, mars 24, 2013

Ännu en solig fin dag här i Karlstad! Man fylls ju med energi! Min dag började med en PW innan frukost, som idag bestod av em omelett med tomater babyspenat och solrosfrön, så härligt att börja dagen med frisk luft och sol. Dessutom smakar frukosten såå mycket bättre sen!

I eftermiddag ska jag o D ta med kaffetermosen och åka ut till skutberget. Man får passa på nu när vädret tillåter.

Snart ska jag klara av dagens träning! Har blandat iordning en proteinshake som jag verkligen tycker ni borde testa. Receptet är hämtat från boken Bodylicious och innehåller:

4 dl mandelmjölk ( som är proppad med antioxidanter, kalcium och vitaminer)
1/2 banan
1 näve fryst mango ( smaksätt med vad du känner och har hemma för dagen)
1 skopa proteinpulver ( jag använder vassleprotein som tas upp snabbt av musklerna och stimulerar musklernas återhämtning snabbare än sojaprotein)

Mixa och drick!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar