onsdag, juni 22, 2011

Och så regnar det...igen! Det finns ingenting som jag är så trött på som det svenska j*vla dretvädret!

Igår fick jag ett samtal från söta Bettina, har inte pratat med henne på ett år, så det var en riktigt rolig överaskning! Den här sommaren gör hon som jag gjorde förra sommaren och åker till Denver hela sommaren. Så någon kommer garanterat ha en fin o varm sommar.
Man kanske ska ta sig en tur?
Tanken slog mig på min PW imorse. Alla mina underbara minnen från förra året kom tillbaka. Ett utav dom var när jag o min vän Daniel (ursprungligen från Australien) ett antal gånger i veckan gick och köpte glass på Little Man Ice Cream. Sötaste glasserian med en form av en gammal mjölkkanna, helt klart godaste glassen i Denver!



Vi tog alltid en promenad ner till floden där hela Denver downtown sträckte ut sig. En oslagen vy kvällstid!


Mitt underbara Denver



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar