tisdag, juni 14, 2011

Då kickar vi igång den här bloggen med lite bilder ifrån helgens bravader i Göteborg. Åkte ner i lördags för att hälsa på min lilla snutt Emma o hennes goa sambo Sophia. Har haft en riktigt trevlig o mysig helg med en massa god mat, vin, lite shopping o lite mera vin!

Tack för en dunderbra helg tjejer!


Fina Emma o jag dricker Mojitos på Linnéterassen

Choklad från Carli


Emmas sambo Fia


Brunch

Idag började jag dagen med en power-walk på 45 min! På jobbet var det stendött, antar att folk inte ger sig ut i onödan när regnet står som spö i backen. Efter jobbet bar det av till gymmet för en mage/ryggpass.
Sen spararde jag det bästa till sist- jag har blivit med en iphone 4. Tjejerna i Göteborg har inte påverkat mig alls, så det så!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar