tisdag, juni 28, 2011

Kände att all midsommarmat hade satt sina spår så igår kväll gav jag mig ut i spåret för en springtur. Körde 70/30 intervaller runt 2,5 km-banan. Jag sprang i ordentligt tempo (här snackar vi inte joggning) i 70 sek o gick sen i hastigt tempo i 30 sek. Pulsen hinner då inte gå ner allt för mycket innan det är dags för nästa rusch! Bra mycket jobbigare än vad man kan tro!

Idag ska det ju tydligen bli värmebölja under ett par dagar, och det var riktigt varmt redan under min PW tidigare imorse!
Idag har jag det lite lugnare på jobbet med, så jag tänkte äta lunch med mamma o senare i eftermiddag ta en kaffe med med fina vän Aref som är hemma under några veckor i sommar. Han pluggar annars till tandläkare i Stockholm och jag funderar fortfarande över om jag ska våga mig på att gå till honom sen när han är klar.

Idag har jag på mig en av mina favorittoppar,
som jag köpte här- i mitt underbara Denver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar