måndag, februari 18, 2013

Haft en super duperhelg med bästa Emma från Göreborg i helgen! Kommer leva på detta länge länge! Tack goaste vännen <3

Jag jobbade ett par timmar i lördags så Emma fick roa sig lite på egen hand. Sen fick vi våra hår fixade av gulliga Helena, så kunde knappast blivit finare i håret inför kvällen! När klockan slog sju så kom David o hämtade oss så åkte vi hem till Rikard där David nummer två och Linda också anslöt. Ingen party party förfest men riktigt trevligt ändå!! Kvällen avslutade vi på Jaguar.

Igår söndag så mötte jag o Emma upp David, David o Rikard vid muséet o åt en jättegod brunch! Då vädret inte tillät någon utomhusaktivitet så gick vi hem till David o plöjde film efter film resten av dagen/kvällen.

Idag vaknade jag av att Emma stod utanför min dörr o spelade "återigen gryr dagen", bästa starten på dagen må jag säga ;) Haha!
Innan fröken Emma åkte hem till Gbg igen så hann vi med både lunch o mysfika på stan. Tack igen vännen för bästa helgen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar