tisdag, februari 12, 2013

Dålig uppdatering sen helgen, det har verkligen varit full rulle! Och skidor har det åkts, lördag söndag måndag o sammanlagt nästan 4 mil. Helt ok på tre dar får jag lov o säga.

I lördags var jag bjuden hem till Jennie där det var tjejmys för hela slanten med gomiddag o mellon. Vi struntade i utgång och spelade spel tills klockan nästan slog 3. Dan efter kom Rikard, Josse o Jennie förbi David o mig för den obligatoriska bakispizzan o filmmys.
Igår tog jag i ordentligt i skidspåret o åkte 2 mil, kände mig ändå inte helt utslagen så 4,5 blir väl inga problem...eller??
På kvällen var vi bjudna hem till Davids föräldrar på soppmiddag. Så himlans gott!!

Så till dagen idag, lugnt o skönt på jobbet så vi passade på att unna oss lite personalvård! Lyx!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar