måndag, januari 28, 2013

Måndagar = ledig dag för mig, och bag har haft en riktig supermåndag! I förmiddags sprang jag över till Cissi o drack kaffe o myste med lilla Elias (1månad). Han är så söt o go så man håller på o spricker!! Efter lunch sen så åkte jag in till stan o träffa bästis en stund innan jag drog till gymmet o körde ett kondispass på en timme. Och nu sitter jag o laddar för Top Model Sverige.

Helgen har verkligen varit fullspäckad för min del. Efter jobbet i fredags så mötte jag upp Lovisa, Sara o Jessica för AW på guldapan. Sista kvällen med tjejerna för min fina barndomsvän Lovisa som igår tog sina väskor och flyttade till Riga för 6 års läkarstudier. Än känns det inte så tomt, men jag har nog inte fattat det än. Men saknad som bara den kommer hon att va!

Kl 07.00 i lördags ringde väckarklockan och det var dags för Kvinna-mässan på Nöjes! En riktig lyckad dag för mig mig o mina aqua-tjejer som hade fullt upp mest hela dagen! När klockan slog 17 packade vi ihop o jag följde med hem till min wingman Mia för lite uppfräschning innan vi mötte upp resten av gänget för en helkväll på Koriander med mat, dryck o dans natten lång. Ni är bäst tjejer, BÄST!!!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar