måndag, januari 14, 2013

Åh va jag är lyckligt lottad att ha sånna underbart fina vänner. Ni vet vilka ni är och ni betyder oerhört mycket för mig!

Idag (på min lediga måndag) har jag haft turen att träffa två av dem. Först var det kaffetime med mysiga Emma (varför känns det alltid som att vi har har nog med tid när vi ses?). En vindate snart är ett måste, så många planer som vi har i luften!
När Emma sprang iväg till gymmet var det dags för date nummer två för dagen, lunch med bästa bästa C-G. Vi testade Söta Grodan, har väl vart lite fundersam till det stället även om jag aldrig varit där, men kan säga att det absolut inte var sista gången! Oj va god mat, och riktigt bra service. Stort plus till det stället!

Ikväll ska jag va barnvakt åt lillkusinen Eric. Då de har en bubbelpool i trädgården så vill jag lova att det blir ett bad i den ikväll!



1 kommentar:

  1. Tack själv för en super mysig kaffedate!!! Nästa gång får vi se till att ha mera tid, som du säger det känns som tiden bara rusar i väg och vi hinner inte prata om allt vi vill när vi ses =) Massa planer, jag spånar redan på lite av dem, vin date innom kort! Kraaam

    SvaraRadera