måndag, februari 27, 2012

Underbara vän <3

Lyckan var gjord när vi fått en varsin take away från Starbucks!



Åh vilken fantastisk helg jag har haft! En massa kvalitetstid med min fina Ida. Var länge sedan jag mådde så bra o skrattade så mycket!

Tåget rullade in vid 19-tiden i fredags o då bar det av till Olskroken där Ida o hennes Göran bor, Göran hade för övrigt fixat taco-middag tills vi kom hem. Sedan hade vi en riktigt mysig kväll i varandras sällskap.
I lördags begav vi oss in till staden o myste omkring där hela dagen o fick även med oss en del kassar hem. Blev förälskad i en kavaj som verkligen skrek mitt namn. Ni som känner mig vet hur svag jag är för färgen turkos, kolla in bilderna nedanför. Im in love!

På kvällen kom även min goa Sannis o vi laddade för fullt inför en kväll på stan. Vi landade på Lounges, och oj vilken sjukt rolig kväll det blev. Stod dubbelvikt av skratt halva kvällen åt störda människor, kvitton, killen som var avmålad på kalles kaviar..ja listan kan göras lång. När kl slog 05.30 la vi huvudet på kudden efter en galet rolig kväll.

Tack mina underbara vänner för att ni gjorde min helg till den roligaste på länge!
Nu trycker vi på paus-knappen o kör igen nästa helg!
PUSS!






"-Linnéa, tror du det här räcker till oss ikväll?" 

Mina vackra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar