söndag, februari 05, 2012

Pretty Amazing





Äntligen har de landat i min sminkväska! bareMinerals nyheter till läpparna, läppglansen med täckningsförmåga som ett läppstift, vem vill inte ha? Åh vad jag har längtat, och nu är jag ägare till dessa tre fantastiska nyanser!

Helgen då? Igår blev jag bjuden på mysig lördagsfika (och middag!) hos kusinerna. Så himla mysigt!
Sen drog ju melodifestivalen igång igår, även om det är sjukt utdraget så måste man ju se eller hur? Lite skräll att inte Marie gick vidare tycker jag, men mina två favoriter gick ändå driekt till final.

Idag har det inte heller blivit många knop gjorda. Fikade med min fina lillebror på stan och åkte sedan till gymmet o körde ett lite längre pass.
En skön o mysig helg helt enkelt!


Nyansen Charisma går i fint korall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar