torsdag, november 03, 2011

Sista jobbdagen för veckan för mig idag! Imorgon vankas det storkalas då mamma har fyllt 50 så jag har tagit hela dagen ledig för att hjälpa min far med allt!

Häromkvällen var jag hemma hos kusinerna, då moster Nina hade annordnat ett Perfect Home Party. Jag är lite anti alla sånna här hemma-partyn egentligen då allt för det mesta är svindyrt och det känns som att man har köptvång. Men med detta heminredningsparty blev jag positivt överaskad! Jag gick på mitt första i våras o fick med mig två underbara saker hem, utan att bli ruinerad! I måndags presenterades även julkollektionen, och ja, jag vill ha allt! Att jag är intresserad av heminredning gör ju saken ännu roligare!
Jag bokade till och med in mig för ett party, så välkommen hem till mig den 1 mars mina vänner!

Jag gillar verkligen att mixa guld och silversmycken. Här  ett armband och klocka från Guess och armbandet längst ner från Thomas Sabo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar