lördag, november 26, 2011

Nya lack + hand o body lotion i mina favoritdofter- mango o coconut

Härliga Lördagsmorgon!


Äntligen är det lördag! Ska in till salongen o jobba några timmar o sen vill jag bara springa hem o fortsätta med mitt julpynt. Funderar på att baka en massa gott julgodis imorgon.
Men nog om söndagen, igår var det idolmys och äntligen sa söta Bagge orden som jag fredag efter fredag suttit o sagt o stört mig över, ta ur den jävla potatisen ur munnen Amanda F jag fattar inte grejen! Tack!!
Jag har aldrig förtsått mig på hysterin över henne, jag sitter bara o stör mig, det hörs ju banne mig inte va tjejen sjunger?!
Igår hade jag även tid för att bättra på min nagelförstärkning hos bästa Ida Nail It. Nog för att jag inte kan ha långa naglar i jobbet, men vem har sagt att de inte kan få vara snygga för det?
Ikväll blir det lite relaxmys med Lovisa, o sen blir det nog även ett o annat glas rött!

Ha världens mysigaste lördag!!

Nya härliga färger, kolla in den matta svarta lite extra! Längtar efter att få testa den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar