torsdag, januari 02, 2014

Återblick 2013


Då har vi lämnat året 2013 bakom oss! Som alla år har det inneburit både roliga och mindre roliga saker. 
Min älskade pappa drabbades i mars utav en hjärtinfarkt efter att ha åkt stafettvasan, och det visade sig att det krävdes en större operation för att byta ut kärlen kring hjärtat till friska nya. Det var en jobbig period men idag mår han som tur är bra. 
Annars har 2013 bjudit på fantastisk roliga upplevelser och möten med nya människor. Här är ett urplock:

Jag gick i mål med min Halvklassiker. Blod, svett o tårar krävdes men i slutändan var det vart allt slit!


Firade världens mysigaste midsommar på Käringön med mina fina vänner.

Var i staden som har allt- Barcelona med Emelie.

Jag fyllde 26 och mormor 80.


Varit på Vann och Lundsbrunn 


Umgåtts med familj o vänner, festat, varit på kusinens student och en herrans massa fotboll. 

Tack alla som som har varit med och gjort mitt 2013 till ett så bra år! Nu laddar vi om för att 2014 ska bli ännu lite bättre! 

Välkommen 2014!! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar