måndag, september 09, 2013

Super måndag!

Dagens frukost: Färskpressad apelsin/morotsjuice, banan/hallon/blåbärssmoothie, kokt ägg och kokoskaffe

Den här veckan har jag bestämt ska bli en riktigt unnar vecka för mig och min kropp. Hösten är på ingång så nu tycker jag man mer ön nånsin är värd att göra sånt som man mår bra utav. Så varför inte börja redan idag? 
På förmiddagen var jag hos duktiga Helén på Tingvalla Naprapatklinik. Hon gav min rygg en ordentlig omgång. Jag ska väl erkänna att det kanske inte är den skönaste behandlingen, men ryggen kommer tacka dig efteråt! 
Efteråt mötte jag upp brorsan för lunch och sen direkt iväg till Ann-Sofie för påfyllning av fransar. Så nu är jag som ny! 

Närbild på min älskade fransförlängning. Ett beroende av den bättre sorten! 






1 kommentar:

  1. Finis <3
    älskar armbandet oxå, svin snyggt!
    Blir kul att ses i morgon smöla.

    SvaraRadera